söndag 9 januari 2011

Pirates Of The Carribean On Stranger Tides 2011 (Trailer)



Äntligen är Pirates Of The Carribean tillbaka, vi har fått vänta sen 2007 för att få se vår kära Jack igen.
OCH den här gången så slipper vi Tråk-Elisabeth och Jag är en värdelös karaktär-William Turner!
Den här gången så får vi rulla oss i vår älskade Jack Sparrow och Hector Barbossa + nya pirater och varelser. Satt bara och skunkade runt lite på IMDB för några veckor sen när jag såg att den nya trailern hade kommit ut. Självklart så blev jag väldigt pepp och tittade på den på engång. Min första tanke efter att ha sett trailern var : Meh..
Jag kan inte riktigt förklara varför. Som vanligt med trailers så spoilar den en hel del skämt, Barbossa verkar irra runt i nån skum royalklädsel, och Jack har blivit halvblond. Självklart så är det kul att Penélope Cruz är med och spelar en kvinna från Jacks förflutna men kommer hon verkligen att passa in?
Jag tror säkert att det kommer att vara en extremt bra film som man kommer att se om och om igen men trailern ger mig inte den känslan. Det blir ju inte bättre av att Disney har valt att skala ner filmen till en mycket mindre budget för att filmerna blev "för stora". Och det faktum att de har bytt regissör kittlar heller inte så väl i min mage. Dock så får vi Zombiepirater och sjöjungfrur vilket inte är så fel och som sagt så får vi ju
Jack motherfucking Sparrow !
Jag ser otroligt mycket fram emot den här filmen trots den sega känslan som trailern ger. Tänker gissa på att den en dag kommer att stå i min DVD-samling.
God Afton.